Detoxifikace
teta
Prosím o informaci, kde je možné se (urgentně) podrobit detoxifikaci, nejlépe v Praze a okolí - jedná se o ženu, 29 let, závislou na barbiturátech - psychofarmaka.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
níže vám posílám kontakty na detoxifikační jednotky v Praze. Doporučuji telefonicky dohodnout termín nástupu, mívají poměrně plno a někdy bývá potřeba pár dní posečkat.
Abstinenční syndrom při závislosti na psychofarmakách může mít poměrně bouřlivý průběh, takže je určitě rozumné vyabstinovat pod lékařským dohledem. Jen bych si dovolila připomenout, že pouhá detoxifikace ještě neznamená léčbu závislosti, která samozřejmě trvá mnohem déle a doporučila bych ji rovněž absolvovat za pomoci odborníků. Potřebné informace stran návazné léčby lze samozřejmě získat na detoxifikačním oddělení.
Praha 2, Detoxifikační jednotka Apolinář při Všeobecné fakultní nemocnici
Apolinářská 4, Praha 2, 120 00
telefon: 224968200, 224968204
MUDr. Oliver Nyarhidy
http://www.vfn.cz, www.abstinence.cz
Praha 8, Oddělení léčby závislostí - ženy, Psychiatrická léčebna Bohnice-Detoxifikace
Ústavní 91, Praha 8, 181 02
telefon: 284016111
MUDr. Václav Dvořák
http://www.plbohnice.cz