Subutex
kataka
Dobry den
Obracim se na vas s prosbou o radu.
Uzivam Subutex bohuzel nitrozilne uz 5 let.
Vim ze to neni v poradku ale bohuzel nikdy se mi nepodarilo prestat ale snizit ano.
Mam s toho hodne zdravotnych problemu ale chci se vas zeptat kdyz uz to delam at to delam opatrneji.
Jake filtry se maji pouzivat na subutex
Ja uzivat s cigaret coz je to nejhorsi .
Dekuju moc
KATARINA

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
máte pravdu, že cigaretové filtry opravdu nejsou ideální řešení. Jejich vlákna se lámou a dostávají do krevního řečiště, kde samozřejmě mohou způsobovat komplikace. Ohledně nejméně rizikové aplikace vám poradí v nejbližším Kontaktním centru, kde si můžete obstarat i vhodné filtry. Pokud nevíte, kde nejbližší "Káčko" máte, můžete se kouknout na www.drogy-info.cz vpravo do rubriky Mapa pomoci a tam si je s ohledem na region vyhledat. (Poradenství je bezplatné a může být i anonymní).
Asi vám nemusím říkat, že ideální je nebrat žádné drogy. A když už subutex, tak takovým způsobem, pro který je určen - tedy pod jazyk. Nu, a když už byste trvala na té injekční aplikaci, tak v "Káčku" konzultovat, jak si při tom ubližovat co nejméně.
Mějte se a když budete ještě potřebovat s něčím poradit, klidně napište.