pleť
Bea
Dobrý den,prosím chci se zeptat,když někdo bere více let pervitin a pak už se z toho dostane a drogy nebere,tak jak se u něj dá zlepšit stav pleti,která zůstala taková neživá a nesvěží,jako byla dříve.Můžete poradit?Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
z Vašeho dotazu není zcela zřejmé o jak dlouhou dobu ,,nebraní" jde. Pokud je organismus zbaven toxických látek teprve kratší dobu, s největší pravděpodobností se postupně celkový stav organismu, potažmo pleti bude průběžně, postupně lepšit. Pokud abstinence již trvá delší dobu a stav se nelepší, doporučila bych navštívit lékaře a podstoupit vyšetření ( krevní obraz, jaterní testy atd. ).
Základním předpokladem je abstinenci udržet, včetně alkoholu. Zajisté je vhodné organismus doplnit vitaminy a minerály, které užívání toxických látek z organismu odbourává. Také je nezbytné se vyváženě stravovat, dodržovat pitný režim, sportovat.
A nedílnou součástí toho všeho - je umět si udělat radost a naučit se užívat si každého dne bez drog. Doporučila bych vyhledat vhodnou odbornou terapeutickou podporu.
Přeji Vám ať se Vám to daří ( pokud se problém týká tedy Vás ).
Mějte se hezky, pokud budete mít další doplňující otázky, můžete se na nás opět obrátit.
S pozdravem M.K.