suboxone
Cuketa
Pro Markétu K.
Moc díky za podporu! Jsem fakt ráda, že jsem našla tyhle stránky a můžu si s váma psát, určitě chápete, že o tomhle se jen tak s někým bavit nemůžu. Přesto jsem se vás chtěla ještě zeptat, zda si myslíte, že je rozumné svěřit se s tím jeho mamince? Prošla si chudák bohužel daleko horším obdobím svého syna, třeba bude mít nápad .... nevím, možná se ptám, abych na to nebyla taky úplně sama (s jeho maminkou máme moc hezký vztah), na druhou stranu rozum mi napovídá jí zatím ušetřit těchto starostí... A taky, když by se to manžel dozvěděl, aby to nebral jako zradu... co myslíte???
Jinak jsem ráda, že máte asi zmapované různé poradny a že jste mi nedohodila nejbližšího psychiatra. Opravdu radši zajedu někam dál, když to přinese své ovoce.... třeba Trutnov, Semily, Dvůr Králové .... trochu z ruky, ale když to nepůjde jinak je okolí Hradce Králové či Liberecka ...a nakonec i do Prahy můžu...hlavně ať už vím, jak na to.
DĚKUJU!!!

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
potřeba o vzniklé situaci hovořit je zcela pochopitelná a také na místě. Neumím v tuto chvíli posoudit zda o všem hovořit s matkou partnera. Pokud jste tak prozatím neučinila, vyčkejte a nejdříve vše osobně proberte. Níže píši kontakt. Toto jsou vždy velmi náročné situace a je vhodné se připravit na možná úskalí, v těchto případech je osobní kontakt a možnost probrání současného stávajícího stavu více konkrétněji a podrobněji zcela nejúčinější.
V závěru jste uvedla, že jste ochotna zajed i do Prahy. Uvádím tedy kontakt na zařízení v Praze. Tato poradna se specializuje právě na rodin.příslušníky a další blízké osoby osob, které mají potíže s užíváním s nelegálními drogami.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
tel : 284 824 234
mob : 739-268 527
e-mail : ctrnacta@sananim.cz
kontaktní osoba : Mgr. Čtrnáctá Štěpánka
provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00
web : www.sananim.cz ( zadat poradna pro rodiče )
P.S. tato Poradna se nachází v prostorách kavárny Cafe Therapy ( v její zadní části ), je třeba se předem během provozní doby objednat a dohodnout termín první konzultace. Veškeré služby jsou bezplatné.
Pokud budte mít chuť, napište jak se situace vyvíjí. V případě dalších otázek se na nás můžete opět obrátit. Mějte se pěkně, držím palce ať se vše brzy vyřeší. Hodně štěstí !
S pozdravem
Markéta K.