marihuana
gemello
Dobrý den, můj kamarád má problém s marihuanou. Rád by ji přestal kouřit, vydrží třeba 1 měsíc, ale pak s tím znovu začne. Mohli byste mi prosím poradit, jak bych mu mohla pomoci. Popřípadě nějaké centrum v Brně, kde by našel odbornou pomoc. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
určitě je od vás hezké, že na kamaráda myslíte a chcete mu pomoci problém s marihuanou vyřešit. Pokud s tím chce vážně něco dělat a je ochoten obrátit se na odbornou pomoc, můžete mu předat kontakt na zařízení, který vám posílám níže. Vy sama tam kamaráda můžete případně doprovodit a jestli spolu občas trávíte volný čas, bylo by rozumné, abyste ho nasměrovala na takový druh zábavy, který nemá s kouřením marihuany spojený a kde byste se pohybovali ve společnosti lidí, kteří marihuanu nekouří.
Přeji hodně štěstí vám i kamarádovi.
Brno, Denní psychoterapeutické sanatorium Elysium
Ambulantní program
Sdružení Podané ruce, o. s.
Hapalova 22, Brno, 621 00
telefon: 541227704, 777916261
MUDr. Jiří Dolák
http://www.podaneruce.cz
Brno, Poradenské centrum pro drogové a jiné závislosti
Ambulantní program
Sládkova 45, Brno, 613 00
telefon: 548526802
PhDr. Lenka Skácelová
http://www.poradenskecentrum.cz