Pomoc
Amexa
Prosím o pomoc při řešení situace,kdy jsem zjistila, že můj partner užívá pervitin. Nevím,jak mu pomoci,na koho se obrátit,jsem z toho všeho zoufalá.Partner mu chvíli říká,že se léčit chce, pak zase že ne. Můžete mi,prosím, poradit?

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
asi by bylo nejlepší, kdybyste se o dalším postupu zašla nejdříve poradit osobně vy sama. Partner je zřejmě ve fázi, kdy ohledně užívání pervitinu nemá úplně jasno a lze předpokládat, že k vyhledání odborné pomoci nebude dosud motivovaný. Vy si v rámci osobního kontaktu budete moci ujasnit svou situaci a roli ve vztahu, i to, zda a za jakých podmínek můžete partnerovi účinně pomoci.
Posílám vám adresy na dvě nejbližší odborná zařízení ve vašem regionu. Zkuste si tam zavolat a domluvit osobní schůzku, poradenství je bezplatné a pro začátek může být i anonymní.
Přeji hodně štěstí a držím palce, ať partner dostane rozum co nejdřív a začne problém řešit.
Hradec Králové, Kontaktní centrum Laxus
Říční 1252/3a, Hradec Králové II, 500 02
telefon: 495513977
Bc. Eva Krejcarová
http://www.laxus.cz
Trutnov, Kontaktní centrum a terénní služby, RIAPS
Náchodská 359, Trutnov, 541 01
telefon: 499814890, 731441267
Mgr. Ondřej Čalovka
http://www.riaps.cz