Velke dilema???
Smajlik
Prosim Vas, muzete mi rict, jestli je skodlivejsi pro me zdravi, kdyz si dam 1 tabletu extaze + 1 lajnicku pika a nebo kdyz si dam 3-4 tabletky extaze na jedne party - t.zn. za noc???? Mockrat diky za odpoved!

Odpověděl: Jakub Minařík
Nu zrovna tenhle problém jsme s jedním kolegou, který se dlouhodobě zajímá o EXT, probírali. K dosažení efektu, který lidé očekávají od EXT - totiž pocitů empatie, přátelství, ... Stačí tak asi 1/2 tablety. Zbytek je amfetaminový efekt, který navíc - tohle je můj názor, původní efekt přebíjí. Takže - EXT- s sebou nese riziko neurotoxicity, ev. hypertermie, ...; Pervitin zas větší riziko závislosti. Osobně si myslím, že lepší není ani jedno, obé je podle mě dost na prd. Jestli chcete nějaké doporučení - zkuste na čas vysadit (alespoň měsíc). Pak si to promyslete - a pokud se rozhodnete v braní poklračovat, zkuste jít na mnohem menší dávky. Třeba to nakonec bude to lepší.
P.s. Doufám, že má odpověď nevyzněla moc ostře, jestli jo, omlouvám se. A ještě něco - asi fakt nejlepší je přestat brát vůbec.