THC a těhotenství
Ceci
Dobrý den, chtěla bych Vás poprosit o odpověď..
S přítelem kouříme trávu už nějaký ten pátek, který odhaduji na 9let. ( každý den c. 4 - 5 jointů ) Občas vynecháme víkendy a je to ok, ale těšíme se na \" pohodu \", až budeme sami a doma.
Začali jsme spolu, když se u přítele objevily celkem závažné zdravotní problémy. Já je sice neměla, ale držela jsem s ním po celou dobu basu...Musím přiznat, že kdybych nebyla ve věku, kdy začínám přemýšlet o rodině, asi bych nepovažovala za nutné s tím přestat!?!?! Vždy jsem pracovala na celkem slušném místě, kde by nikoho ani nenapadlo, že jsem zhulka - hulení mi doteď nijak nepřekáželo ( pracuji se spoustou peněz, mám odpovědnost za dost důležitých věcí, za lidi atd. Do teď jsem vše zvládala. )
... dávno jsem zjistila, že nejsem typ člověka, který by dokázal fungovat ve stresu - a to od mala, už na základce jsem měla před každou písemkou, nebo podobně stresujícím úkolem dokonale \"vymetenou\" hlavu..Tím jsem chtěla naznačit, že mi hulčo dost pomohlo vyrovnat se se spoustou věcí - stres, mindráky atd. ..aniž bych si uvědomila, jak dlouho v tom lítám a přítel vlastně taky. Jeho zdravotní stav se zlepšil v rámci daných možností, takže ani on nutně hulit nepotřebuje...A najednou přišel ten moment, kdy jsme řekli dost...Je nám jasný, že budeme muset změnit zvyky a vyplnit čas, kterej jsme před tím \" prohulili \", ale zajímalo by nás, jak dlouho budeme muset čistit naše těla a hlavy, aby to neodneslo mimčo. Těhotná nejsem a vím, že v mém věku 29let to může chvíli trvat( přítel je o 4 roky starší ). Kdy bude tělo \" vyčištěný \" tak, aby to dítě neovlivnilo? Už jsem byla na pár stránkách, kde jsem četla důsledky hulení...nevím, čemu mám věřit?
Prosím o radu a předem děkuji.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
optimální je abstinovat minimálně 3 měsíce před plánovaným početím, důležitá je v tomto ohledu především abstinence matky.
Jinak "hulili" jste poměrně intezivně a dlohodobě, takže to vysazení nemusí být úplně snadné. Kdyby s tím byly nějaké potíže, objevily se nějaké výrazně nepříjemné psychické stavy, které dosud mohly být marihuanou "překryty", určitě se ozvěte, doporučíme vám zařízení, kde by vám s tím mohli pomoci.
Jinak by vám v začátku abstinence mohl pomoci čaj z meduňky lékařské - to v případě problémů se spánkem a neklidem, také je dobré užívat preparát Magne B6. ( http://www.farmaceutika.info/magne-b6 ).
Věřím, že se vám to povede i s partnerem zvládnout a přeji zdravé mimino.