THC
Anna Maria
Vazena pani doktorko, mnohokrat Vam dekuji za odpoved. V dobe poceti ditete pritel kouril marihuanu vetsinou mimo mou pritomnost. Bohuzel po oznameni, ze jsem v jinem stavu, me beze slov opustil. Asi to tak bude lepsi pro me i dite, nebot by zrejme nebyl zodpovednym otcem a mohl mit tak i spatny vliv na dite. Me obavy byly jen jestli se mohou u ditete objevit nejake poruchy nebo vady diky tomu, ze jeho otec v minulosti i pritomnosti kouri marihuanu. Ja nic nekourim ani nepiji alkohol. Dekuji Anna Maria Dekuji Anna Maria

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Omlouvám se za pozdní odpověď, byla jsem teď nějakou dobu mimo dosah internetu. Dle toho, co uvádíte, myslím, že není důvod se obávat, že by ex-partnerovo kouření marihuany mohlo mít na dítě nějaký vliv. Budu Vám přát hodně štěstí, abyste nelehkou situaci zvládla a těhotenství a narození miminka proběhlo v pořádku. Pokud byste potřebovala poradit s nějakými sociálně-právními záležitostmi (výživné, nárok na sociální dávky...), je možné se obrátit například na některou z občanských poraden, kontakty najdete na www.obcanskeporadny.cz.