Marty....
Terka
Marty tady řiká jak lidi odsuzujou narkomany ale ja sem si ještě žádnýho odsuzování nevšimla možná u lidí tam venku kteří jen sledují fetáky jak se toulají po ulicích a to se ale nemuže někdo divit že je někdo odsoudí.Ale zrovna na tédle stránce jde uplně o něco jiného jde o to že vše co je nové je krásné a tak je to i s drogou ale ta droga si postupně bere vše..drogy dali drogy vzali...a v tu chvíli začne pro toho člověka peklo a proto je fajn že tu jsou lidi ke kterým mužou přijít a oni je neodsoudí naopak se je budou snažit pochopit a pomoc..Marty že hulíš já taky je to nejkrásnější bilinka kterou mi mohl svět dobřát miluji ji nadevše a přiznávám že bez ní nedokážu :D ale když se podívam spátka tak je to jen pitomá travka ale taky mi toho vzala docela dost jdou do ní prachy a má krátkodobá pamět už není co bejvávalo :D Řikala si opčas perník taky jsem říkávala opčas pak se to zvrtlo ale už je to zamnou tet kdzž ke mě příjde známej jestli nechci s usměvem ho odmítnu a bavim se jeho přehrocenym chovánim které spusobuje piko jen se tomu směju a sem rada že nejsem jako on a moc je to kekel akorad zle je mi potom agrese se tě zmocní a ubližuješ nejenom sobě ale i blíským kteří si to věčinou nezaslouží.Mladym lidem to nedochází a mužete jim to řikat milioni zpusoby stejně tě neslyšej jen machrujou že už to skusily a chluběj se tim na každym rohu a přitom neni za co se chlubit jen clověk kterej tonikdy nepoznal se muze chlubit a ja mu to budu zavidět.....

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
děkujeme za pozitivní vnímanání naší poradny. Opravdu zde nihoho neodsuzujemem, nijak nehodnotíme, jsme zde, abychom pomáhali a také se o to snažíme.
Ve Vašem psaní vlastně žádná otázka není. Je v něm Vaše osobní vyjádření k problematice nelegálních drog. Zřejmě jste se vypořádala s pervitinem, takže o tomto víte asi své...gratuluji Vám, že jste tento problém zvládla.
Co se týče konzumace marihuany, zkuste popřemýšlet, zda to je opravdu to nejideálnější co si můžete představit. Vyslovujete k této rostlině velkou vášeň, ale sama moc dobře již víte, že to má i svá úskalí ( finance, paměť... ). I marihuana je nelegální droga, která sebou přináší široké spektrum rizik, ostatně tak jako všechny psychotropní látky. Zkuste to zvážit.
Pokud budete mít nějakou otázku, můžete se bez obav na nás obrátit. Jinak Vám děkujeme za Váš příspěvek.
Mějte se pěkně, Vy i Marty.
S pozdravem M.K.