kontakty na centra
Iva
Děkuji za Vaši odpověď na dotaz ohledně opiáty - subutex. Prosím o uvedení kontaktů na centra pro rodič, příbuzné, kteří mají zájem o další informace v případě abstinování. Jedná se o centra v Praze. Děkji za informaci.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Níže posílám kontakty na zařízení, která se věnují péči o rodinné příslušníky a blízké závislých. V Praze je jich několik, ale mívají dost klientů, tak zkuste zavolat a uvidíte, kde by Vám mohli nabídnout konzultaci v nejbližším termínu, případně možnosti skupinových setkání s jinými rodiči (pokud byste o to měla zájem). Přeji hodně štěstí a když by byl nějaký problém, tak znovu napište.
Praha 1, Poradna pro rodiče,
SANANIM, o.s.
Školská 30, Praha 1, 110 00
telefon: 284824234
Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
http://www.sananim.cz
Praha 2, Občanské sdružení Anima pro péči o rodiny závislých - psychoterapeutické zařízení
Ambulantní program
Apolinářská 4a, Praha 2, 128 00
telefon: 224968238
Jiří Kokrda
http://www.anima-os.cz
Praha 6, Centrum poradenství pro mládež a rodiny
Ambulantní program
Prev-Centrum o. s. Po-Čt (8-18 hod), Pá (8-16 hod)
Meziškolská 1120/2, Praha 6, 169 00
telefon: 233355459, 777161138
Mgr. Alexandra Roubalová
http://www.prevcentrum.cz