Čisté buchny
sterilní
Dobrý den,chtěla bych se zeptat na sterilizaci použitých stříkaček.Když nemohu sehnat čisté,tak jehlu opálím a vnitřek vymyju převařenou vodou.Vím,že to není stopro,ale stačí to (buchny jsou moje)?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak pokud je injekční materiál opravdu Váš, tak asi ano. Nicméně, je samozřejmě mnohem bezpečnější a také šetrnější k Vaším žílám, injekce a především jehly používat nové, tím pádem i sterilní.
Injekční materiál si přece můžete bezplatně, průběžně, formou výměn ( použité za nové ) měnit v Kontatkním centru pro uživatele nelegálních drog nebo vyuřít terénních sociálních pracovníků, kteří výměny obstarávají přímo v ulicích.
Pokud nevíte kde u Vás Káčko je, tak napište odkud jste nebo lépe - města v dobré Vaší dostupnosti a my Vám rádi napíšeme, kam si pro injekční materiál můžete docházet.
V případě dalších dotazů se na nás můžete opět obrátit. Mějte se hezky a buďte na sebe opatrná.
S pozdravem M.K.