Žíly
nikita
Dobrý den,mám potíže-jak nadpis napovídá - se žílami.Vím,že je mívají starší toxíci,ale já beru jen rok.Prodělala jsem zánět,ale ten je zcela vyhojený.Jde o to,že ačkoliv jsou žíly velmi dobře viditelné a hmatatelné na nohou i rukou,nemůžu si do nich dát.Nástřel se mi povede až na poněkolikáté,žíly se trhají,neteče krev.Navíc jsem po krátké abstinenci,takže by měly být v \"dobré kondici\".Setkáváte se s tím i po tak krátké době užívání? Díky za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak zase úplně obvyklé to není. Opravdu velmi špatně se tyto zdravotní komplikace hodnotí přes internet. Zcela nejrozumějším řešením by byla osobní návštěva Kontaktního centra pro uživatele nelegálních drog a ukázat své žíly zdravotnickému personálu. Nemusíte se ničeho obávat, návštěva Káčka může být zcela nezávazná, je bezplatná a také může být i anonymní.
Pokud nevíte kde u Vás K-centrum je, napište ještě jednou a uveďte města, která jsou v dobré Vaší dostupnosti. Velmi rádi Vám vhodný kontakt doporučíme.
Mějte se hezky, v případě dalších dotazů se na nás můžete opět obrátit.
S pozdravem M.K: