prvni pomoc
Lin
Dobrý den, mohly byste mi prosim doporucit vhodne stranky,kde bych nalezla informace o prvni pomoci při předávkování drogou(halucinogeny,opiaty,konopne drogy,stimulacni drogy,tekave latky,psychofarmaka,alkohol)drive nezli je privolana zachranna sluzba-jak mohu pomoci ja. dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Pokusím se Vám dát odkazy, kde byste potřebné informace mohla najít, ale nejsem si jistá, nakolik budou vyčerpávající. Nevím, z jakého důvodu se na to ptáte, ale pokud potřebujete sofistikované informace, tak by bylo asi vhodnější se obrátit přímo na pracoviště, které poskytuje lékařskou první pomoc v takových případech.
Nicméně, základní informace můžete nalézt na www.drogy-info.cz v sekci Publikace / Monografie / Drogy a drogové závislosti, když si stáhnete z webu pátou kapitolu I. dílu publikace, kde najdete podkapitoly Předlékařská a lékařská první pomoc při akutní intoxikaci a Zvládání akutní intoxikace - postupy u jednotlivých látek (autorem je MUDr. Jiří Dvořáček).
Dále se můžete podívat na web http://www.saferparty.cz/prvni-pomoc, který je zaměřený především na rekreační uživatele drog na parties a hudebních akcích.
Pak najdete nějaké informace na webu www.biotox.cz v Encyklopedii rostlinných drog pod rubrikou Drogy obecně / Předlékařská první pomoc (zjednodušený text převzatý z výše uvedené knihy) a Psychologická první pomoc při intoxikaci halucinogeny.
Kdybyste něco v uvedených zdrojích nenašla, tak se můžete samozřejmě dozeptat.