thc v moci
bambus
Dobry den. Nastoupil jsem do zamestnani a podstoupil jsem vstupni test na pritomnost omamnych latek. Byla mi odebrana moc. 5 tydnu predtim jsem se travy ani nedotkl, ale drive jsem byl pomerne pravidelnym kurakem (tj nekolikrat do tydne - to vsak po dobu pouze 2 mesicu (prazdniny) (jeste predtim pouze prilezitostni kurak). Nyni odjizdim pryc a nemam moznost si nikde zakoupit test na thc. Jak velkou vidite sanci, ze budu cisty? Ta doba se pohybuje kolem stale zminovanych 30 dni, ale moc klidny nejsem. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
u THC se to má následovně:
THC - detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dní - detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dní
Takže pokud jste byl hojným uživatelem a nyní jste 30 dní nic neměl, pohybujete se přesně na hranici zjistitelnosti - je tedy hodně velká pravděpodobnost, že testy budou negativní. Rozhodně, pokud by došlo na jejich opakování v případě, že bode test pozitivní, již by jste (třeba za týden) měl být v klidu. Pokud si teda nezahulíte...
Důležité je si také uvědomit, proč Vás v práci testují - pokud můžete tím co děláte ohorozit v případě zhulení se i jiné lidi, možná je čas zamyslet se nad abstinencí...
Hodně štěstí přeje
Pepa Šedivý