co s tím
klarys
Dobrý večer..chci se zeptat na řešení situace ,která mě teď docela dost trápí a ubližuje ..Mám přítele ,a oba jsme závislí na pervitinu..oba máme něco zasebou ,on už je jednou po léčbě a 4 roky se držel,ale bohužel.....je to tak ,že nechodíme do práce a on má byt ,který platí tim ,že je šikovnej na pusu ,a udělá si je i malinko nele....ale to je jedno.já si nedopřávám to co on a to jest že si je aplikuje nitrožilně a já nemám pro tuto věc pochopení ,,snažim se ,ale myslim ,že to dělá někde po tajnu a hodně..miluji ho a vim že se snaží ,jak mám brát jeho potřebu??proč on to dělá,musí???jak mám k němu přistupovat??děkuji moc předem...s pozdravem K...

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak, nejsem si zcela úplně jistá tím, zda-li Váš dotaz dobře chápu...je to tak, že s přítelem oba berete pervitin, on nitrožilně, Vy asi nějak jinak a to Vás trápí ? Také nerozumím asi úplně přesně jak vnímáte výraz, že se přítel ,,držel". Jestli se opravdu po léčbě držel od drog obecně ( tedy abstinoval ) nebo zda se ,,držel" od i.v.aplikace a třeba konzumoval jinak.
Těžko říci jak Vám tedy pomoci. Pokud jste ve vztahu s další závislou osobou, vyhlídky na spokojený partnerský život jsou minimální. Sama uvádíte, že oba máte ,,své za sebou", máte zajisté oba plno zkušenností a také určitě moc dobře víte, co takové vztahy obnáší. Tím, že nepracujete a žijete z nel...příjmů, asi na klidu, také moc nepřidá. Bohužel, proč se Váš partner neuspokojí s jinou formou aplikace odpovědět neumím. Byla by to spíše otázka na něj, ale předpokládám, že ani on v tuto chvíli na ni možná nezná odpověď. Někdy se bohužel odpovědi hledají velmi obtížně a nekdy je k nim i poměrně dlouhá cesta. Tážete se proč Váš partner bere více než-li Vy a proč nitrožilně. Vy víte proč berete Vy a proč třeba ,,šňupete" ? Je to otázka na stejné úrovni jako ta Vaše, tedy poměrně složitá...
Asi jsem Vám moc nepomohla, ale bohužel ne vždy se dá poměrně jednoznačně odpovědět. Pokud budete dál žít z příjmů z drog, budete je i s největší pravděpodobností užívat. To, že by bylo vhodné se nad vším více zamyslet a své životy přehodnotit, asi slyšet nechcete, ale rozhodně bych Vám to doporučila.
Mějte se hezky a s drogami opatrně.
S pozdravem M.K.