Pervitin
.....
Dobrý den, chtěla bys se zeptat. Každý týden chodím na testy moči (na drogy),jsou týdení? Myslíte, že když jsem si dala dnes (v úterý), že mi to v pondělí najdou? Předem děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
při občasném užívání lze pervitin z moči zjistit cca 1 týden od posledního užití, při intezivním a pravidelném užívání je tato doba pochopitelně delší - až 3 týdny od posledního užití. Závisí samozřejmě také na množství a "kvalitě" užité látky a individuálním metabolismu organismu a také citlivosti testu.
Takže v případě, že jste užila v úterý a na testy půjdete následujíc týden v pondělí, je docela možné, že výsledek bude pozitivní.
Vzhledem k tomu, co vám hrozí, (jak uvádíte ve skryté poznámce), by určitě stálo za zamyšlení začít problémy s pervitinem nějak řešit. Když tak se ještě ozvěte a zkuste napsat více podrobností.
Hodně štěstí.