strach
renda
MOJE DCERA ŽIJE V HOLADSKU POMALU DVA ROKY JE ZÁVISLÁ NA HEROINU.VČERA JSEM SE ODTAMTUD VRÁTILA ZOUFALÁ NAD TÍM JAK CHŘADNE ZHUBLA POMALU KAŽDÝ DEN MÁ VYSOKÉ HOREČKY JE ROZPÁLENÁ A KLEPE SE ZIMOU.ŘÍKALA,ŽE PŘED MĚSÍCEM SNÍŽILA DÁVKY,ALE DO TOHO KOUŘÍ KOKAIN,ABY SE PROBRALA Z ÚNAVY.NABÍZÍM JI POMOC,PODPORU,LÁSKU.ONA SE CHCE NÁVYKU ZBAVIT,ALE NENÍ OCHOTNA PRO TO OPUSTIT PŘÍTELE KTERÝ DROGY PRODÁVÁ A ANI HOLANDSKO.JAK SE VYROVNÁVAJÍ RODIČE S TAKOVÝM TRÁPENÍM,KDYŽ JÁ NA NIC JINÉHO NEMYSLÍM? CO MŮŽOU ZNAMENAT TY HOREČKY A FYZICKÁ ÚNAVA.ZOUFALÁ MÁMA

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
pro rodiče je taková situace vždy velice náročná a je nesmírně obtížné se s ní vyrovnat. Proto bych vám doporučila nezůstávat na problémy sama a vyhledat odbornou pomoc osobně. Internetové poradenství má přeci jen v tomto ohledu limitované možnosti. Existují specializovaná zařízení, která poskytují poradenství a podporu rodičům, jejichž potomci mají problémy s drogami. Když dáte vědět region, můžeme vám konrétní organizaci vyhledat.
Pokud je vaše dcera dospělá a právně způsobilá a zatím nemá zájem svou situaci měnit, jsou vaše možnosti ji ke změně přinutit velmi omezené. Chápu, že ten pocit bezmoci je těžké unést, nicméně návštěva terapeuta je to nejrozumější, co pro sebe i dceru můžete v tuto chvíli udělat.
Přeji hodně sil.
PS: Pokud se týče zdravotního stavu vaší dcery (horečky, únava), bohužel, po internetu se diagnóza moc dělat nedá. To by ji musel vyšetřit lékař.