Prosím o radu
Olda
Dobrý den, chtěl bych Vás požádat o radu. Syn (24) bral dle jeho slov, asi tři měsíce pervitin. Rozcházel se s přítelkyní a měl problémy i v zaměstnání.Bylo na něj toho prý moc a nějak se dostal k těmhle drogám. Teď druhý týden abstinuje a tvrdí, že to bylo peklo co prožil a že už se k tomu nikdy nevrátí.Nemám s tím žádné zkušenosti a proto se obracím na Vás, zda by jste mi nemohli doporučit nějakou poradnu v Plzni, kam bych ho pro jistotu nasměroval.Mám obavu, aby při nějakém stresu se k tomu znovu nevrátil.Děkuji.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
níže vám posílám adresu centra v Plzni, kam by se váš syn v případě opakovaní problému s pervitinem mohl obrátit. Toto zařízení můžete v případě nějakých nejasností nebo komplikací se synem vyhledat i vy sám, neboť poskytuje pomoc a poradenství nejen závislým, ale také jejich rodinným příslušníkům. Je možné, že se u syna skutečně jednalo o jednorázovou epizodu s pervitinem v souvislosti s nelehkým obdobím, které prožíval. Ale je určitě rozumné vědět, kam se obrátit v případě, že by se v jeho životě zase něco "zvrtlo" a k pervitinu se vrátil.
Přeji vám, ať tento kontakt využít nemusíte a je všechno v pořádku.
Hodně štěstí.
Plzeň, Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s., Kontaktní centrum
Havířská 11, Plzeň, 301 00
telefon: 377 421 374
fax: 377 421 374
Mgr. Dagmar Špillerová
http://www.cppt.cz