jak poznat závislost
kytka
Dobrý den, prosím o radu, jak poznám, zda je moje dcera nějak závislá na drogách. Je jí 20 let a půl roku žila s přítelem, který je patrně závislý na drogách. Přestala chodit do práce, živí se různými brigádami, zhubla z původních 50 kg na 45 kg,trpí nechutenstvím, je velice unavená,a z různých zdrojů jsem zaslechla, že kouří marihuanu. Tvrdí, že jí to pomáhá při migréně a jinak pouze jednou za čas. Pokud na ní uhodím rovnou, mám obavy, že situaci vůbec nezvládnu a ztratíme spolu schopnost komunikovat, a mám strach, že potom do toho spadne už najisto. Můžete mi nějak poradit ? Nebo kam se mám já obrátit? Jsme z Liberce.Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
využít odborného poradenství než-li s dcerou začnete cokoli řešit, je asi to nejrozumější, co te´d v tuto chvíli můžete udělat. Osobní kontakt a pohovor v této problematice bývá zpravidla nejůčinější. Máte mnohem více prostoru se na vše zeptat, podrobněji se poradit, připravit se na možné situace a najít optimální řešení z této nelehké situace.
Napíši Vám kontakt na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog u Vás, které mimo jiné, poskytuje i poradneství pro rodinné příslušníky. Nemusíte se ničeho obávat, veškeré služby jsou bezplatné a také mohou být i anonymní, záleží na Vás.
Je zcela nejlepší si předem zavolat a dohodnout si termín první konzultace, pracovník pak bude mít na Vás více času, když o Vás bude předem vědět.
Kontaktní centrum - ,,Most k naději"
Rumunská 5/a
Liberec
tel : 402 317 373
mob : 775 624 346
e-mail : vedouci.kc.@mostknadeji.cz
vedoucí zařízení : Lucie Schovánková
provozní doba K-centra : PO až PÁ 8.00 - 16.30 ( 12.00 - 12.30 polední pauza )
P.S. přeji Vám hodně štěstí a také sil. S pozdravem M.K.