LSD a antibiotika
Roman
Dobrý den, prosim vás chtěl jsem se zeptat zdá požití LSD ve formě papírku(trip) má nějaké vedlejší účinky ? Jako jestli to vadí ? Děkuju za odpověď

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Užití LSD je dost rizikové samo o sobě - potřebné informace o LSD a jiných halucinogenech najdete např. na http://www.drogy-info.cz/index.php/info/ilegalni_drogy/halucinogeny/halucinogeny_podrobne, informace o tom, na co si dávat pozor při experimentu s halucinogeny najdete na www.biotox.cz pod kolonkou Encyklopedie rostlinných drog / Drogy obecně / Pokud se rozhodnete zkusit psychedelika, na nových stránkách naší poradny bohužel zatím nejsou zveřejněné aktualizované texty o jednotlivých drogách. Účinek halucinogenů bývá dosti individuální a nikdy se nedá dobře předem odhadnout. Pokud berete antibiotika, tak je máte jistě z nějakého důvodu předepsané - tedy máte nějaké zdravotní potíže, o nichž nicméně nepíšete žádné informace. Nevím o tom, že by antibiotika a LSD měla nějakou interakci, která by byla život ohrožující. Ale neznám Váš zdravotní stav a důvod proč antibiotika berete, takže nedokážu posoudit, nakolik je pro Vás užití riskantní. Pokud máte nějaké zdravotní trable, tak bych se LSD vyvarovala přinejmenším do té doby, dokud nebudete fyzicky fit, užití LSD rozhodně není pro oslabený organismus dobrá volba a rekonvalescenci tím opravdu nepomůžete. Navíc papírek zakoupený jako trip nemusí nutně obsahovat pouze LSD, ale i jiné látky, které mohou být potenciálně také dost nebezpečné. Celkově si nemyslím, že je experiment s LSD dobrý nápad. Ale je to samozřejmě na Vás, jak se rozhodnete.