Užívání Heroinu
fnu1
Můj synovec se mi dnes svěřil, žedlouhodobě bere heroin a je závislý. Je na dně a potřebuje pomoc. Sám to nezvládá. Radila jsem mu aby zašel do nějaké poradny, co se týče závislosti na drogy. Odmítá, ale přitom prosí o pomoc. Mám o něj strach. Poradtě mi prosím co mam dělat. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
myslím, že jste synovci poradila to nejrozumější, co v dané situaci přicházelo v úvahu. U závislosti je potřeba, pokud chce dotyčný přestat, nejen si to přát, ale také pro to něco udělat. A pokud si synovec vyzkoušel, že sám to prostě nezvládá, je určitě na místě vyhledat odbornou pomoc, se kterou se to zvládá snáze. Chápu, že mu chcete pomoci, ale vy za něj abstinovat nemůžete. Kdybyste však měla zájem, můžete odbornou poradnu vyhledat vy i bez synovce a poradit se, jak jej motivovat ke změně jeho pohledu na věc a k vyhledání odborné pomoci. Níže vám posílám adresu Kontaktního centra u vás, kam se můžete obrátit jak vy sama, tak váš synovec nebo případně společně. Služby jsou bezplatné.
Přeji hodně štěstí vám i synovci a ať to nakonec dobře dopadne.
Karlovy Vary, Kontaktní centrum, o.s. Světlo
Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01
telefon: 353 222 742
Jana Huttová
http://www.os-svetlo.net