THC v moči
william
Zdravím, zajímalo by mě, jestli se dá nějakým způsobem odstranit thc z moči... někde jsem četl, že do vzorku moči stačí kapka Jaru nebo saponátu, nebo taky šťáva z citronu... jde mi o to, že v nejbližších dnech test dostanu, sice jsem celý tento měsíc nehulil,ale předvčery jsem neodolal a dal jsem si jednoho šluka... můžete mi potvrdit jestli fungují výše uvedené metody, nebo jestli jsou nějaké jiné? Nejdu na odborný rozbor, dostanu pouze ten test podobný těhotenskému

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
mezi lidmi kolují tvz.,,zaručené recepty" jak testování ,,obejít", ve skutečnosti, ale žádný z těchto receptů nefunguje. Jediným řešením je zkrátka marihuanu nekouřit, pak budou testy v pořádku, ale to jste asi slyšet nechtěl. Pokud budete moč ředit saponátem či jiným přípravkem ( což ostatně lze hned rozeznat ) pouze tím riskujete, že na sebe zbytečně budete upozorňovat. Také netuším kde a z jakého důvodu Vás budou testovat, ale není neobvyklé, že u takovýchto testování bývá další přítomná osoba stejného pohlaví, aby bylo zárukou, že vzorek moči je právě testované osoby.
Zda-li jste byl opravdu měsíc v pořádku a v posledních dnech jste si pouze ,,popotáhl", s největší pravděpodobností byste měl mít testy v pořádku nejpozději do týdne. Můžete se sám přesvědčit, na vlastní náklady si můžete v lékárně zakoupit volně prodejný test na detekci z moči ( test THC cca 100,- ) a v domácích podmínkách si test provést. Budete tak vědět jak na tom jste.
Pro příště bych doporučila se dalším případným konzumácím vyvarovat a předejít tak zbytečným stresům.
Mějte se hezky a a´t Vám to dobře dopadne.
S pozdravem M.K.