...
já
Dobry den, chci se zeptat, kde je nejake detoxifikacni centrum, nemuzu najit ani jedno ve svem okoli. Bydlim v Karlovarskem kraji, cekal bych, ze najdu neco v K. Varech, nebo v Plzni, ale ani to se mi nedari. Uzivam jiz pres 3 roky marihuanu a mam pocit, ze bez cizi pomoci prestat nedokazu. Dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
myslím, že ve vašem případě by bylo vhodné spíše než detoxifikační pobytovou jednotku vyhledat nějakou formu odborné ambulantní léčby. Při vysazení marihuany nebývá hospitalizace na detoxu nutná, lze to zvládnout ambulantně. Zkuste se obrátit na některé ze zařízení, která uvádím níže a promluvit si o vaší situaci, probrat, jaký by byl pro vás optimální další postup, aby se vám úspěšně povedlo problém s marihuanou zvládnout. Určitě to zvládnout jde a s odbornou pomocí je to skutečně snažší.
Přeji hodně štěstí a držím palce.
Karlovy Vary, Kontaktní centrum, o.s. Světlo
Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01
telefon: 353 222 742
Jana Huttová
http://www.os-svetlo.net
Plzeň, Centrum protidrogové prevence a terapie, o.p.s., Kontaktní centrum
Havířská 11, Plzeň, 301 00
telefon: 377 421 374
fax: 377 421 374
Mgr. Dagmar Špillerová
http://www.cppt.cz
Plzeň, Psychiatrická ambulance
Do Zámostí 897/67, 323 10 Plzeň
telefon: 608 882 234