selfelektroshok
bodalinek
po rocnim i.v. uzivani metaamfetaminu ,ted na dvkach 300mg co 12 hodin ze schopnosti spat a jist ,mam problem pri odvikani veskere mozne informacni zdroje uvadeji ze oproti opiatum nebo alkoholu nemaji latky založene na spolupraci z dopaminem fyzicko zavislost ale ja mam problem ktery se jevi byti až fyzicky již druhy den kdy je telo bez davky deje se mi neco co jsem sam pro sebe nazval osobni eletrošoky ,jedna se o velmy silne a intenzivni elektricke vyboje u kterych nejsem schopen urcit jejich pozicy vzniku ale vzdy smeřuji do mozku a problem je z jsou natolk silne ,použiji nalší primer že mm pocit ze be to odhodi na zed...chci se zeptat .. zda tyto abstinencni priznaky jsou bežne č nad jestli se mam zacit bat že jsem svuj do techto okamziku funguji mozek na 100% (az na mirne zhoršeni paměti) přetaktoval či snad zdali se nejedne o nejaky side efekt ci snad o problem ktery nema z drogou samotou nic do činení.dekuji pekne za odpoved marchal.zane.cooper. /ps. jen dodam že ač zasoben slušne rd bych prestal nechci dopadnout jako blabolici mentalni troska co jich vidim kolem sebe mraky .jen musim vyresit to uzemneni )

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
nejprve k Vaší skryté poznámce :
Asi Vás moc nepotěším, ale dle toho co jste o sobě uvedl, je myslím pouze Vaší doměnkou, že jste Vámi zmíněný Heroin a alkohol porazil. Pokud by tomu tak opravdu bylo, neměl byste dnes potíže s pervitinem...Ve Vašem případě se jedná o tvz.,,přesmyk" závislosti, to znamená, že jedna látka nahradí látku jinou ( nejdříve heroin - za heroin alkohol - za alkohol pervitin ).
Tělesné pocity, které jste ve svém dotazu popsal, znám ze své praxe od uživatelů pervitinu. Popisovali naprosto identické prožitky po nadměrné konzumaci pervitinu ( což Vaše konzumace 300mg po 12hod bezesporu za nadměrnou můžeme počítat )...Netuším do jaké míry budete teď v tuto chvíli mou intervenci ochoten a schopen přijmout, ale všechny tyto osoby se kterými jsem se měla možnost potkat byli v tvz. toxické psychóze, která byla způsobena vlivem právě pervitinu.
Právě z těchto důvodů, by bylo vhodné navštívit odborné zařízení. Což jste očekával, že napíšeme. Ale popravdě řečeno, po těch všech Vašich pokusech poprat se svou závislostí, by bylo i na čase, nemyslíte ? Uvádíte, že nechcete dopadnout jako ,,blábolící troska"...to jak dopadnete je pouze na Vás a na Vašem rozhodnutí.
Pokud budete ochoten svůj problém s drogami řešit, rádi Vám poskytneme vhodné kontakty.
Mějte se hezky, rozhodně bych nedoporučovala další konzumace pervitinu, další užití Vám Vaše nepříjemné prožitky více umocní a neodezní.
S pozdravem M.K.