Dance flower
Dimi
Dobrý den, chci se zeptat zda-li nemáte informace o droze jménem DANCE FLOWER. Měla by pocházet z Holandska a u nás se příliš nevyskytuje, aspoň co já vím. Zajímá mě z čeho se skládá, jaké jsou její účinky a k jaké známější droze se dá přirovnat, jestli se to dá přirovnávat.Na internetu jsem nic nenašel. Děkuji za odpověď. Dimi

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
těžko říci, oč se jedná, lokální slangové názvy drog mohou být různé. V souvislosti s tím, co uvádíte mě napadá, že by se snad mohlo jednat o mefedron, který je distribuován jako hnojivo pro rostliny a někdy se mu také říká "flower power". Více informací si můžete přečíst zde:
http://starawww.drogovaporadna.cz/aktuality.php?start=6
http://www.drogy-info.cz/index.php/content/search?SearchText=mefedron&x=0&y=0
Případně se může jednat o některou novou syntetickou drogu piperazinového typu (BZP nebo mCPP). Ale opravdu těžko takhle říci.
Každopádně buďte pokud se týče neznámých látek obezřetný. No, pokud se týče drog, je vlastně dobré být obezřetný vždy:-)