Testy na marihuanu
micky
Dobrý den, mám dotaz.Hlásím se k hasičům a kouřil jsem párkrát marihuanu, ale už 2 týdny jsem nic neměl a chi se zeptat , zda se na policii nebo hasiče dělají testy na drogy , hlavně na marihuanu, pže jsme už mnoho krát vedli diskuzi s kamarády a chci se zeptat odborníků , jak to vlastně je.Dobu vyloučení jsem si přečetl v článcíh.Děkuji.Jan Dyk

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Dle informací, které máme, se v rámci vstupních lékařských prohlídek při přijetí k policii a hasičům testy na přítomnost drog dělají. Je to koneckonců celkem logické. Co se týče testování, tak se u policie, hasičů i v rámci jiných zaměstnání (u řidičů, zaměstnanců některých zahraničních firem) dělají i testy namátkové i po přijetí do zaměstnání. Takže pokud byste se chtěl hlásit k hasičům, tak jednak byste měl mít testy negativní při vstupní prohlídce a i nadále se užívat drog včetně marihuany zdržet. Nikoli jen proto, že by Vám to našli v testech, ale především s ohledem na Vaši bezpečnost a bezpečnost lidí, kterým byste měl v rámci svého povolání pomáhat.