drogy a 14 letý
Helča
Dobrý den,tohle není dotaz.Mám dceru ,v říjnu jí bude 15 let,s drogama experimentuje cca dva roky.Nyní pervitin občas tráva.Má za sebou Detox v Praze a momentálně se mi podařilo jí umístit do Opařan.Nechápu ,že stát má umístění a péči pro kdejakého zkrachovalého alkoholika a feták A že děti které bohužel berou drogy ve 13 až 15 nikde není místo......H.

Odpověděl: Josef Šedivý
Dobrý den,
je to spíše otázka politická, než jakákoliv jiná. Samozřejmě, pokud je nedostatek míst pro mladistvé, je to špatné. Ale asi to vůbec nesouvisí s počtem a kvalitou služeb pro starší lidi, kteří chtějí vyřešit svůj problém se závislostí.
Jistě se shodneme na tom, že by služby pro lidi bojující se závislostí měly pokrývat celé věkové spektrum stejně kvalitně a pružně reagovat na poptávku. Ostatně, tak by měly fungovat všechny služby pro kohokoliv.
Vím, že vaše situace je těžká, ale chyba není opravdu v tom, že pro někoho jsou snad služby dostupnější, ale v tom, že pro někoho jsou dostupné hůře.
Přeji vám hodně sil a štěstí
Pepa Šedivý