Pervitin
Raduna
Již druhý den jsem pod vlivem pervitinu, poprvé! Během těch dvou dnů jsem si šňupla třikrát. Jednou včera a dvakrát dnes. Jen bych chtěla vědět co mě čeká až účinek drogy odezní. Bojím se totiž že pokud si nedám další dávku nebudu schopná pracovat či jakoliv jinak dělat i uvažovat prostě nevím co mě čeká, proto jsem si dnes ještě dopřála. Bojím se těch odeznívajících účinků. Známý měl ač sám si dává velmi víjimečně, nenabízel pouze se zmínil, já si dala v podvečer z důvodu nástupu do nového zaměstnání, měla jsem se za velmi krátkou dobu naučit spoustu věcí a jelikož už mi zbývalo posledních cca 18 hodin se vše naučit kdy jsem nespala a potřebovala, dala jsem si a lítám jak už jsem psala druhý den. Niní se bojím že o zaměstnání přijdu a tak nějak i o sebe samou, nemám se na koho obrátit. Děkuji za brzkou odpověď Radka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Radko, no, dobrý nápad to teda opravdu nebyl. Nevím, zda na nového zaměstnavatele uděláte dobrý dojem po dvoudenní ,,jízdě"...ale je zajisté dobře, že píšete. Možná není zase až taková katastrofa přijít o nové zaměstnání, jako o sebe samou. A to záleží teď na Vás. Když tuto ,,jízdu" zastavíte a to tak, že se již vyhnete dalším konzumcím a necháte účinky drogy odeznít, dáte se do pořádku, určitě pak zaměstnání najdete. Měla byste se z této nezdařilé přípravy na nové zaměstnání poučit pro příště. Chtěla jste si pomoc a spíše jste se uvedla do potíží. A teď záleží na Vás, jak velké ty potíže budou... Při odeznívání pervitinu jsou sice nepříjemné pocity, ale není to nic co by se nedalo vydržet. Tím, že je pervitin stimulační látkou, budete s největší pravděpodobností unavená, vyčerpaná, budete potřebovat se pořádně vyspat, najíst, doplnit tekutiny. Také by bylo vhodné doplnit vytaminy a minerály, které toxické látky z organismu odbourávájí, abyste se rychleji dostala do ,,normálu". Můžete pociťovat nervozitu a neklid, ale nemusí to tak být. Jsou lidé, kteří ,,dojezdem" projdou zcela bez nějakých závažnějších potíží. Pervitin je látka na kterou není fyzická závislost, tudíž Vás nečekají žádné příšerné absťáky, které znáte z filmů. Pervitin je látkou, na kterou je závislost psychická, po dvoudenním užití, může samozřejmě hned přijít ,,chuť" na další konzumace, je na Vás jak se k tomuto postavíte. Měla byste si o této látce přečíst nějaké informace, můžete na tomto webu - v rubrice Stimulační látky - v podrubrice Pervitin. Také bych doporučila si o tomto nevšedním zážitku dojít někam osobně popovídat, navázat terapeutickou spolupráci a pokusit se tímto předejít tomu, že za čas do závislosti opravdu spadnete. Napište nám odkud pocházíte, jaká města jsou Vám dobře dostupná a my se pokusíme Vám doporučit vhodný kontakt, kam se můžete obrátit. Přeji hodně sil, zkuste to zvládnout. M.K.