Kamoš v tom lítá
pitbull
Dobrý den, litali jsem v piku 20let dělali jsme ve svých firmách bez lhaní úletů .Ke konci 3 roky zpět,já vyskočil ze zdravotních duvodů,kamoš jede dál,ale nějak se to podělalo.Firma mu krachuje,osobní život jak by smet.Řítí se do pekla,repekt. tam je.Začal lhát i mně což nikdy nedělal.Byla to naše priorita.Vyplavilo mu to docela hustý úchylky.Horší je ale ta jeho situace s které mu nedokážu já pomoci on to pořád, jak tvrdí vidí OK. Co stím? Nechci ho nechat padnout,Prosím pomozte mi jsem bezradný Dékuji ROMAN

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Romane, jestliže jste dvacet let užíval pervitin a podařilo se Vám již tři roky být v pořádku, máte můj velký obdiv a velice Vám gratuluji ! Jelikož sám moc dobře víte, co konzumace drog přináší a také moc dobře víte co je třeba vynaložit za úsilí se s tímto problémem vypořádat, také velice dobře víte, že vše záleží především vždy na danné osobě, jak s touto skutečností naloží...tak jako tento složitý proces nikdo neproděl za Vás a Vy sám jste musel mnohé překousnout, stejně tak nikdo jiný, za Vašeho kamaráda toto nevyřeší. Je to pouze na něm. Jestliže on sám vše vidí stále OK, nezbyde Vám nic jiného než-li se s tímto smířit. Jediné co můžete, můžete s ním na toto téma hovořit a přiblížit mu jak celou jeho situaci vidíte... Nejsem si, ale úplně jistá tím, zda-li to pro Vás ( díky Vaši osobní zkušennosti ) není poněkud riskantní. Možná bych celé jeho zachraňování nechala na odborné pomoci. Bohužel, dost často se stává, že lidé, kteří svým blízkým v podobných situacích pomáhají, se díky složitosti, která opavdu je s tímto velmi provázaná, snadněji nechají ztáhnout ,,dolů" než-li dotyčnou osobu dostanou ,,nahoru". Opravdu velmi zvažte své možnosti. Pokud mi napíšte jaká města jsou Vám dobře dostupná, mohu Vám doporučit odborné zařízení, kam by se Váš kamarád mohl obrátit. Na Vás by bylo pouze kamaráda motivovat k jeho návštěvě, popřípadě mu pomoci zprostředkovat první kontakt. Pokud by s tímto nesouhlasil, nezbyde Vám nic jiného než-li se s tímto smířit a více se soustředit na svůj život a na své úspěchy. Chápu, že jste z toho špatný, ale těžko budete pomáhat někomu, kdo o to nestojí, dost dobře to totiž nejde. Zatím se mějte hezky, buďte na sebe opatrný, pokud bude třeba - opět napište. S pozdravem Markéta K.