k dotau z 11.7.
Hanka
Dobrý den,děkuji za předešlou odpověd´.Už jsem si zjistila kontakt na Renarkon a mám tam domluvenou schůzku.Ale chtěla jsem se ještě zeptat,jestli si myslíte,že je možné,aby manžel v důsledku toho,že je pod vlivem pervitinu neměl vůbec zájem o to co doma děláme,jak se máme a o další normální věci.Připadá mi to neuvěřitelné.Taky nechápu,jak se mohl nechat vyhodit z práce.Myslím,že se musel zbláznit.

Odpověděl: Blanka Kačírková
Dobrý den, je velmi dobře, že jste takto rychle zareagovala a že se snažíte situaci řešit za odborné pomoci. Ptáte se na to, zda může pervitin ovlivnit manžela natolik, že ztratí zájem o „normální věci". Užívání každé drogy, nejenom pervitinu, výrazně negativně ovlivňuje život nejenom samotného uživatele, ale také životy jeho blízkých. S vyvíjející se závislostí se stává život pro dotyčného neovladatelný a to, co popisujete se velmi často uživatelům drog stává. Zodpovědnost je vlastnost, která prostě uživatelům drog chybí (samotné užívání drog je nezodpovědné počínání). Jak už jsem poznamenala v úvodu odpovědi - je velmi dobře, že jste se na řešení problému soustředila - ale stejně důležité v této chvíli je soustředit pozornost i na svůj život a na to, aby tato situace případně měla co nejmenší dopad na Vaše děti (pokud je máte - ani z jednoho dotazu toto není patrné). Přeji Vám, aby se situace brzy zlepšila a také Vám přeji hodně síly k jejímu řešení. Mějte se hezky.