kokain
tynka
Dobrý večer. Chtěla jsem se zeptat, za jak dlouho budou krevní testy pozitivní po jednorázovém užití kokainu v malé dávce. Je možné, že 8. bude vše v pořádku? Je to z důvodu dárcovství krve. Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, detekce psychotropních látek je velmi různá. Prokazatelnost u látky kokain je ze všech látek nejkratší. Detekce z moče - 12 až 24 hodin Detekce z krve - do 24 hodin Detekce ze slin je totožná s detekcí krve P.S. uvedla jste jednorázové užití malé dávky... i přes to bych Vás ráda upozornila na skutečnost, že právě na této látce velmi brzy vzniká silná psychická závislost, která mnohé přivedla do velkých potíží. Další případné konzumace velmi zvažte, rozhodně tím předejdete komplikacím, které jsou vždy jen otázkou času, kdy přijdou...veškerá konzumace nelegálních drog sebou vždy přináší široké spektrum rizik - zdravotních ( a to fyzických i psychických ), sociálních, právních a v případě kokainu, také finančních. Zvažte a to důkladně, zda toto chcete riskovat. Pokud budete potřebovat, můžete se na nás opět obrátit. Mějte se hezky a budťe opatrná. M.K.