verunka
dobrý den. chtela jsem zeptat, občas si davam peří nosem, zajíma mě jestli se peří má tahat přez nos do krku a polikat nebo jestli se má nechat v nose. diky za odpověd. Veronika

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Veroniko, tak toto by byla spíše asi otázka pro zkušenější uživatele pervitinu. Pokud jste Vy zvolila způsob konzumace ,,šńupání" nosem, předpokládám, že by jste ho s největší pravděpodobností, také měla v nose ponechat. Pokud byste jej ,,tahala" nosem do krku a polykala, je aplikace do nosu zbytečná a poškozujete tím nosní přepážku, která mimochodem tímto způsobem aplikace dosti trpí. Mohla byste jej rovnou vložit do úst a polknout. To, že by bylo zcela nejrozumější nekonzumovat pervitin vůbec, asi slyšet nechcete. Přečtěte si, alespoň informace o této látce v rubrice ,,Stimulační látky" v podrubrice ,,Pervitin" na tomto webu. S pervitinem opatrně ! M.K.