irena
Dobrý den, mám na Vás dotaz, beru 30mg Miabene na noc a 3 x denně 0,5 mg xanaxu, zatím je můj stav téměř stejný, tyto léky beru 2.měsíc, mám hrozný strach z epilepsie, je to při tomto množství možné, děkuji Vám předem za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
vše co se kolem Vašich užívaných léků týká, by bylo asi zcela nejvhodnější konzultovat s lékařem, který Vás léčí a léky Vám medikuje. Udáváte, že Váš stav je zatím stále stejný a léky užíváte druhý měsíc. Buďte trpělivá, po těchto lécích přichází účinek nejdříve po 14 dnech - někdy i déle. Musí se nejdříve v organismu vytvořit určitá hladina léku a až po té pacient ucítí nějakou změnu. Vaše obavy ze závislosti, také zmiňte lékaři a vše s ním proberte. Tím, že užíváte lék Xanax, na který při dlouhodobé léčbě závislost vzniká, bude zajisté Váš současný lékař léčbu průběžně přehodnocovat, aby právě závislost nevznikla. Ale jak jsem již psala, bylo by opravdu rozumné to řešit s ním. Vaše potíže a důvody proč léky užíváte, množství medikace zná ze všech nejlépe, také Vám proto určitě může podat nejpřesnější odpověď. Nebojte se a o svých obavách s ním hovořte. Právě proto přece svého lékaře máte.
Zatím se mějte hezky, a´t je Vaše léčba úspěšná.
S pozdravem M.K.