rozbor krve/ test na drogy
nika
Dobry vecer, chc se zeptat jak dlouho lze z krevnich testu zjistit uzivani drog, zajima me THC a pervitin. Je take podstatne zda se uzilo jednou ci prilezitostne a nebo se jedna o pravidelne az denni uzivani? A mam tim na mysli krevni testy delane policii. Nebo pokud mozno jak dlouho po poyiti marihuany nebo pervitinu muzu s klidem sednout za volant? Predem Vam dekuji za Vasi odpoved. Preji hezky den.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, obvykle se používají testy z moči, ze které je užitou látku možno detekovat delší dobu než z krve. V obou případech je výsledek ovlivněn intenzitou užívání. Po jednorázovém užití marihuany budou testy pozitivní jen v řádu několika dní. Při občsném užívání budou testy z moči negativní cca po 14 dnech, z krve cca po 10 dnech. Při každodenním užívání může vyloučení z těla trvat i měsíc. Testy na pervitin budou pozitivní v rozmezí 3-21 dní po užití, opět v závislosti na intenzitě. Při občasném užívání budou testy negativní cca do týdne. Testy z krve bývají pozitivní cca 1-3 dny po užití. Z těchto informací také vychází, kdy si můžete v klidu sednout za volant.