Dobry den, kouril jsem travu obcas kazdy den obcas treba 2dny vubec. A ted mne budou delat lekarske vysetreni- moc, krev atd... Jak myslite nasli by u mne THC ? Dekuji moc krat za odpoved Hezky den

Odpověděl:
Dobrý den, pokud vám budou dělat běžné vyšetření ze zdravotních důvodů, testy na THC by neměly být jeho součástí, lékař by pro jejich provedení musel mít konkrétní důvod a také by vás měl o provedení tohoto testu informovat. Jinak doba detekce THC závisí na intezitě a délce předchozího užívání, obsahu THC v užívané marihuaně, na typu použitého testu, na individuálním metabolismu organismu. Při dlouhodobém intezivním užívání je THC z moči zjistitelné cca 1 měsíc od posledního užití, vyjímečně i déle. Z krve je tato doba kratší, cca 14 dní. Při občasném užívání se dá THC z moči detekovat cca 2 týdny, z krve do 10 dnů od posledního užití. (Dle toho, jak to popisuje, bych vaše užívání THC považovala spíše za to "intezivní" než za to "občasné")