vliv opia
gizela
Dobry den,muj pritel kouri opium,s mirou,ale dlouhodobe.Po celkovem vysetreni je zdravy.Ma jeho koureni vliv na splozeni ditete,splodi zdrave dite,nebo si mam radsi hledat jineho otce sveho ditete??Moc dekuji.gizela

Odpověděl:
Dobrý den, kouření opia otce by na zdraví budoucího dítěte nemělo mít zásadní vliv. Důležitý je v tomto ohledu zdravotní stav a chování během těhotenství u matky dítěte. Problémem by mohlo být, že pravidelní uživatelé opiátů nebývají sexuálně příliš aktivní, opiáty mohou snižovat frekvenci erekce a ejakulace. Nicméně i když to ze zdravotního hlediska nemusí být zásadní problém, určitě bych si na vašem místě rozmyslela, jestli si pořídím potomka s někým, kdo dlohodobě kouří opium. Rodičovství je totiž i o zodpovědnosti, a ta u pravidelných konzumentů drog nebývá zrovna silnou stránkou.