Trošku intimní
harakiri
Dobrý den,je mi to trochu trapné,ale chtěla bych vědět,jaký vliv má užívání pervitinu na menstruační cyklus. Je možné,že by ho po letech amenorhey vyvolal? Mám 177 cm a zhruba 48 kg. Menses se mi při této váze objevila pouze při užívání HA. Díky za odpověď.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, že by pervitin způsobit pravidelný menstruační cyklus není příliš pravděpodobné. Jestli se menstruace objevila při užívání pervitinu, jedná se spíše o náhodu. Naopak při pravidelném užívání pervitinu dochází k dalšímu úbytku váhy a tím i pravděpodobněji k amenorhee. Hormonální antikoncepce vyvolá falešnou menstruaci téměř za jakýchkoli podmínek, nejedná se ale o přirozený proces a neznamená to, že by se tím něco zlepšilo. Ke zpravidelnění cyklu byste tedy v první řadě potřebovla dorovnat váhu na normu, odpovídající Vaší výšce.