Jak jsem na tom?
cookie
Dobrý den,beru zhruba rok pervitin,přičemž jen několik měsíců intenzivně (obden cca 3-6krát 250 mg do žíly).Chodím do školy,sociálně je vše v pořádku,ale fyzicky jsem dost zchátrala.Už 12 let navíc bojuji s mentální anorexií..Kromě úbytku hmotnosti mívám záněty žil,otoky končetin.Při "překopnutí" stavy hraničí s psychózou.Jasně,už před drogami jsem měla poškozené zdraví,ale přijde mi,že se to veze nějak moc rychle..Jen bych ráda znala Váš názor-jak jsem na tom? Diky

Odpověděl:
Dobrý den, pokud jste měla zdravotní problémy již v době, než jste začala brát, tak pervitinem jste si je určitě nevylepšila. Navíc pervitin má anorektický účinek (snižuje chuť k jídlu), takže v kombinaci s mentální anorexií lze výrazný úbytek váhy a z něj plynoucí komplikace předpokládat. Záněty žil a otoky končetin souvisí s injekční aplikací (záněty, narušený krevní oběh). Při pravidelném injekčním užívání lze rapidní zhoršení zdravotního stavu očekávat, zvláště pokud měl člověk k některým problémům dispzice již dříve. Pokud se budete chtít dát zdravotně trochu dopořádku, budete muset pervitin vysadit. A to nemluvím o hrozící toxické psychóze, silné závislosti a případném sociálním propadu, který u i.v. uživatelů pervitinu dříve či později většinou nastane. Zkuste o tom popřemýšlet, myslím že by stálo za to, něco s tím začít dělat. Když tak se ještě ozvěte.