Poradna
ika
Dobrý den, mohli by jste mi poradit, kde najdu protialkoholní poradnu v okolí Karviné, Havířova, Třince. Popřípadě i Ostravy? Můj manžel odmítl ústavní léčbu. Chce se léčit ambulatně, ale nedaří se nám najít dobrou poradnu a terapeuty. Předem děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, v některých případech je ambulantní forma léčby dostačující. Pokud by v případě Vašeho muže byla spíše vhodnější léčba ústavní, kterou odmítl, jak jste zmínila, může na tomto tématu pracovník AT ambulance s mužem pracovat a postupně jej k léčbě namotivovat. Je dobré, že manžel souhlasí prozatím s ambulantní formou, ne vždy to tak bývá. Psychiatrická léčba Elišky Krásnohorské 1304 Havířov tel : 596 414 711 MUDr. Břetislav Bureš AT ambulance Komenského 1 Český Těšín tel : 558 713 078 Psyhiatrické oddělení při Fakultní nemocnici s poliklinikou AT ambulance 17.listopadu 1790 Ostrava tel : 597 373 209 Prim.MUDr. Jitka Svobodová Psychiatrická a protialkoholní poradna Náměstí SNP 4 Ostrava - Zábřeh tel : 696 744 733 AT ordinace při městské nemocnici Kounicova 8 Ostrava tel : 596 618 916 MUDr. Pavel Havran P.S. je zapotřebí se nejdříve telefonicky objednat a domluvit termín první konzultace. Ať se manželovi podaří svůj problém co nejlépe zvládnout. Mějte se hezky. M.K.