ztratil úplně rozum?
naty
Dobrý den, Můj manžel se vrátil k úžívání drog,ačkoliv prošel léčbou a tvrdil,že by to už nikdy neudělal,uvědomoval si ,co všechno si tím zapříčinil a podobně.Já jsem ho po několikátém "úletu" vyhodila z domu s doměním,že se vzpamatuje a začne situaci řešit.To se však nestalo,naopak začal do všeho zabředat hlouběji a hlouběji.Přestal pracovat,nejprve si vyřídil na týden volno,pak už se v práci neohlásil,má soudně nařízený dohled u probační služby,ale ani tam už nešel.Já si toto jednání nedovedu vůbec vysvětlit,neměl žádné problémy,ze kterých by se cítil třeba v krizi.Všechno bylo tak normální.Jak je možné,že mu vůbec na ničem nezáleží?Ani na rodině,ani na práci,ba ani na tom,aby mu neproměnili podmínečné propuštění.

Odpověděl:
Dobrý den, těžko vám mohu takto na dálku říct, proč vašemu manželovi na ničem nezáleží. Každopádně to ale bývá jeden z příznaků závislosti. Určitě je to pro vás těžké, proto bych si vám dovolila doporučit, abyste se obrátila na odbornou pomoc, kde budete moci osobně probrat vše, co vás trápí a jak dále se svým životem naložit. Když dáte vědět větší města, která jsou pro vás dostupné, můžeme vám konkrétní zařízení doporučit. Služby bývají bezplatné a mohou být i anonymní. Hodně štěstí a sil.