pervitin-test
Ell
Dobrý večer můj syn(23let)asi rok bere píchá si,ale nevím jak často a ted jsme ho vzali zpět domů protože chce přestat a zajímá mě jestli to zvládne jen ambulantně a druhý dotaz jak fungují testy?jaký mám koupit a jak se používá?syn se sám nabídl,že ho můžu zkontrolovat kdy chci děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, pokud by Váš syn zvládl léčbu pouze ambulantní formou, bohužel takto přes internet objektivně zhodnotit nelze. K tomu je zapotřebí především osobní kontakt a pohovor. Také je velmi důležité, aby i on sám byl motivován, jelikož léčba drogové závislosti je záležitostí zcela dobrovolnou a je založena především na spolupráci dotyčné osoby, které se problém týká. Bylo by zcela nejrozumější kdyby Váš syn co nejdříve navštívil Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog a promluvil s pracovníkem K-centra. Ten by po vyhodnocení jeho konkrétní situace doporučil vhodný typ léčby a v případě zájmu syna, by jej i pomohl zprostředkovat. Vy - jako rodiče, byste mohli využít poradenských služeb pro rodinné příslušníky a také podrobně probrat možnosti testování. Veškeré služby K-center jsou bezplatné a mohou být i anonymní. Pokud nevíte, kde se u Vás K-centrum nachází, napište ještě jednou a uveďte jaká města jsou v dobré Vaší dostupnosti, kontakt na zařízení Vám velmi rádi doporučíme. Orientační testy z moče na detekci psychotropních látek v organismu jsou volně prodejné v kažké větší lékarně ( cca 100,- ), nejsou ale zcela 100%. Dají se zakoupit na různé typy nelegálních drog. V případě pokud by šlo o pervitin je zapotřebí zakoupit test na amfetamin. Jeho prokazetelnost v moči je v rozmezí 3 - 21 dní, záleží předevšín na intenzitě předešlé konzumace, při občasném užití je prokazatelný cca do týdne. Použití testu je velmi snadné, je obdobný testu gravitačnímu a podrobný popis jak test správně použít je přibalen. V případě, že je test v rozporu s tvrzením testované osoby, lze využít i rozboru v laboratoři, to již ale není nejlevnější záležitost. Rozbor jedné látky 487,- např. pervitin + marihuana 2x 487,- pervitin 1x 487,- K rozboru v laboratoři je třeba také žádanka od nějakého lékaře ( stačí praktického ). K tomuto lékaři jsou cca do 10-ti dní zaslány výsledky testu a u tohoto lékaře pak i probíhá úhrada. Stačí pouze donést vzorek moči se žádostí do laboratoře, v případě, že nejste z Prahy je možnost vše zaslat poštou na adresu uvedenou níže. Testy v toxikol.laboratoři jsou 100% spolehlivé. S testováním bych, ale raději počkala až po konzultaci s odborníkem, ne vždy se toto jeví jako nejideálnější cesta pomoci. Ústřední toxikologická laboratoř Ke Karlovu 2 areál Dětské kliniky, budova A2, 1.patro Praha 2 tel : 224 967 188 Zatím se mějte hezky, v případě dalších dotazů se na nás můžete opět obrátit. M.K.