Re: odebrani ditete
Apri
pani Jano, moc dekuji za odpoved. chci vam sdelit, ze jsem se s pervitinem na dlouhou dobu rozesla. nechci lhat, ze uz nikdy, ale neni to aktualni. duvody uzivani pominuly po 14 dnech nenalady a unavy. mam bez chemie vic energie, jsem uvolnenejsi a stastnejsi, zmizely mi rozlady a litostivost trvajici 3 i vic dni po aplikaci. nechapu, proc jsem to brala. druha vec je, ze jste me vydesila moznosti testovani z vlasu. mela jsem za to, ze se provadi pri vys. trestnych cinu. opravdu k tomu muze dojit? pomuze ostrihani vlasu na jezka, nebo to naopak vzbudi podezreni? dekuju a preju vasi poradne hodne uspechu, je to skvela vec, ze neco takoveho existuje.

Odpověděl:
Dobrý den, tak to jsem ráda, že jste se k užívání pervitinu postavila takto. Zcela jistě je to rozhodnutí, kterého litovat nebudete. Jinak co se týče těch testů z vlasů - je pravda, že v opatrovnickém soudním řízení je jejich využití málo pravděpodobné, ale zcela vyloučit je samozřejmě nelze. Ostříhání úplně nakrátko logicky pozitivnímu výsledku zabrání, ale máte pravdu, že to nemusí vypadat úplně důvěryhodně. Asi bych zkusila předčasně nepodléhat panice. Nevím, v jaké fázi se opatrovnické řízení ohledně vaší dcerky nachází, zda váš expřítel již podal návrh k soudu nebo kontaktoval OSPOD, či jak to aktuálně probíhá a jaké kroky v tomto směru podnikl. Kdyby se kolem toho začalo něco konkrétního dít, určitě se včas obraťte na Právní poradnu A.N.O., jak již jsem vám psala minule. A děkujeme za pochvalu:) Ať se vám abstinence daří (a nejen ta) a dcerka ať prospívá k vaší spokojenosti. Hodně štěstí.