protitox. léčba/k včerejšímu dotazu/
Ali
Dobrý den, mé obavy se netýkají přeměny trestu.Já jsem se spíše chtěla zeptat na to, jak já bych mohla zasáhnout do toho,aby soud nezrušil ambulantní léčbu,když tento návrh byl podán u soudu a manžel vůbec nesplnil podmínky pro zrušení ambulantní léčby. Dále bych ještě chtěla svůj dotaz rozšířit o to,jestli si myslíte,že kdyby ambulantní léčba začala probíhat,by to ještě mělo smysl.Manžel si vzal drogu za posledního čtvrt roku 3X a nyní -potřetíbere vkuse už 4.den a dnes to postavil tak,že jemu to vyhovuje,už se nechce omezovat a brát chce....Na dohled,podmínku a podobně zapoměl,o tom se nezmiňoval.Jsem z celé situace zoufalá,věřila jsem,že už máme problémy s drogama zasebou.

Odpověděl:
Dobrý den, ambulantní či jakákoli jiná léčba má smysl vždy, když dotyčný má zájem svůj problém s drogou řešit a je pro to ochoten něco udělat. Což podle toho, co píšete, není aktuálně případ vašeho manžela. Nemyslím si, že by "zapomněl" na to, že je v "podmínce", ale nejspíš chce pervitin brát dál bez ohledu na to, co riskuje. Chápu, že je to pro vás náročná situace a možná byste nyní uvítala i odbornou pomoc pro sebe samotnou. Když dáte vědět region, můžeme vám doporučit vhodné zařízení, kde byste mohla osobně probrat, jak se situací naložit a jak manžela případně motivovat k nějaké pozitivní změně. Ohledně možnosti konzultovat postup v soudním řízení jsem vám kontakt zmiňovala již minule. Zatím přeji hodně štěstí a sil.