Oxazepam
Vlasta
Zdravím Vás, může vyvolat panickou úzkost vynechání 1 tablety Oxazepamu 10mg na spaní, kterou beru již 5 let a kromě Letroxu na štítnou žlázu, jiné léky neberu a Oxazepam jsem nikdy nezvyšovala ?

Odpověděl:
Dobrý den, 5 let užívání oxazepamu je dlouhá doba, i když berete standardní dávku a nezvyšujete ji. (Mimochodem, oxazepam se doporučuje užívat max. 2 měsíce). Panická úzkost, kterou jste pociťovala, bude s jeho jednorázovým vysazením se vší pravděpodobností souviset. V případě, že vám jej po celou dobu předepisuje lékař, určitě to s ním konzultujte, možná by stála za úvahu změna medikace, případně postupné vysnižování. Ale to je skutečně potřeba probrat s lékařem, který zná vaše zdravotní obtíže a ví, proč vám lék začal předepisovat.