protitox. léčba/k včerejšímu dotazu/
Ali
Dobrý den,děkuji za odpověď.Ten návrh na ukončení podal lékař z důvodu toho,že dle jeho názoru pominuly důvody léčby.Takto se rozhodl při manželově první návštěvě v ambulanci,mezi dveřma.Prostě z toho důvodu,že když byl 18 .měsíců v ústavní léčbě,už není co léčit.Já jsem se to však domnívala také.Byla jsem si jistá snad na 1000%,že by se k drogám nikdy nevrátil.Opak je bohužel pravdou a já ,bych se chtěla pokusit ještě nějak tuto situaci zvrátit,jestli je to vůbec možné.Z Prahy nejsem a mám to tam hodně daleko.

Odpověděl:
Dobrý den, myslím, že vaše obavy ohledně možnosti, že manželovi přemění podmíněný trest na nepodmíněný z důvodu nedodržení ochranných opatření stanovených rozsudkem, jsou pravděpodobně na místě. Ohledně konkrétních kroků, které byste vy, respektive váš manžel, měli udělat, vám doporučuji kontaktovat právníka. Můžete využít služeb Právní poradny A.N.O., jak již jsem vám psala včera, která poskytuje bezplatné právní poradenství v drogové problematice. Svůj dotaz včetně podkladů můžete zaslat také emailem nebo poštou. Osobně se však domnívám, že vaše možnosti situaci zvrátit jsou omezené, neboť problém musí řešit váš manžel. Pokud chce zabránit přeměně podmínky případně jiným komplikacím, měl by neprodleně nastoupit léčbu.