léky
kvetinka
Dobry den. Zacinam uzivat antiepileptikum ERRAVIA (jako prevenci proti migrenam).Chtela bych se zeptat,esi existuje nejake riziko pri uziti extaze nebo LSD. Pripadne na jak dlouho pred/po bych mela lek vynechat,aby nedoslo k interakci. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, především byste si asi měla udělat jasno v tom, zda chcete příležitostně užívat nelegální drogy, či léčit své nepříznivé zdravotní potíže. Kombinace psychotropních látek a různých dalších léčiv je vždy nebezpečnou záležitostí. Léky, potažmo i nelegální drogy, mají pak zcela jiný účinek a opravdu hrozí rizika, která jsou zbytečná. Když si budete léky předepsané lékařem, vysazovat tak, jak Vás napadne z důvodu kozumace nějaké psychotropní látky, s největší pravděpodobností Vám bude jejich užívání k ničemu, protože tím přerušíte léčebný záměr. Dalším aspektem je to, že i jednorázové užití jakékoli psychotropní látky může u disponovaných jedinců vyvolat velmi vážné psychické obtíže, které se pak dlouhodobě a nesnadno léčí, leckdy jsou následky až nevratné. Otázkou je i to, zda Vaše současné zdravotní potíže, kvůli kterým jste lékařem zamedikována, nejsou třeba v důsledku Vašich drogových experimentů. Zkuste o tom jestě popřemýšlet, další konzumace velmi zvažte a hlavně buďte na sebe opatrná. Ty důsledky za chvíle ,,pohody" opravdu nestojí. Mějte se hezky, s pozdravem M.K.