protitoxikomanická léčba
Ali
Dobrý den, Mému manželovi byla soudně nařízena ambulantní protitox. léčba a zákaz požívání drog,při podmínečném propuštění z vězení.Dále má dohled probační a mediační službou.Léčbu však vůbec nezahájil a po první a jediné návštěvě příslušné ambulance mi řekl,že lékař podal návrh na zrušení léčby u soudu.Nyní,po půl roce pobytu doma se opět k drogám postupně vrací.Usnesení od soudu o zrušení léčby ještě nepřišlo.Chtěla bych se zeptat,co bych mohla udělat proto,aby ke zrušení léčby nedošlo .Děkuji za odpověď

Odpověděl:
Dobrý den, obávám se, že problém bude z právního hlediska poněkud složitější. Nevím, z jakého důvodu lékař podal návrh na zrušení protitox. léčby, zda pro její neúčelnost, bylo by však třeba, aby právník viděl všechny potřebné podklady, aby situaci posoudil. V každém případě vám doporučuji kontaktovat Právní poradnu A.N.O., která se specializuje na právní problémy související s drogovou problematikou. Pokud je pro vás Praha dostupná, můžete se objednat na osobní konzultaci, jinak můžete svůj dotaz zaslat emailem nebo konzultovat telefonicky. Kontaktní údaje naleznete na těchto stránkách v pravém sloupci. Hodně štěstí.