cosi
poutnik
Mám podezření že dostávám tajně benzodiazepiny, před pár dny jsem tu ženu vyhodil a začal jsem doma uklízet, našel jsem v blistru zabalenou velmi aromatickou látku ve tvaru válečku, červené a žluté barvy dlouhou cca 3cm, průměr necelý centimetr, blistr jako na léky ale bez jakéhokoliv textu. Máte tušení, co to může být? Díky za odpověď, Honza

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Honzo, tak to bohužel, takto přes internet zhodnotit nelze. Jak jste přišel na to, že zrovna benzodiazepiny ? Netuším, co se u Vás doma odehrálo a zda žena o které píšete nějaké léky či jiné psychotropní látky užívala nebo proč se domníváte, že jste byl nevědomě látkou intoxikován. Pokud by Vás obsah blistru velmi zajímal, můžete látku odnést či zaslat do laboratoře a nechat si udělat rozbor a látku tímto upřesnit. Není to, ale úplně levná záležitost. Ústřední toxikologická laboratoř Ke Karlovu 2 Praha 2 ( areál Dětské kliniky, 1.patro, budova A2 ) tel : 224 967 188 M.K.