dotaz
infit
Dobry den, chci se zeptat,sem si jista,ze mi v baru musel nekdo hodit nejakou drogu do pití,protože stav,který jsem zažila,jsem nikdy předtím neměla,plná energie,zábavy,všichni mi přišli hodní a přátelští druhý den od rána jsem měla úzkost až deprese,nevolnost,bolest hlavy otupělost a svědění nejvíce v oblasti obličeje a uší chci se zeptat o jakou drogu se mohlo jednat?děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, zda-li Vám opravdu byla proti Vašemu vědomí do nápoje přidána psychotropní látka, bohužel takto přes internet zhodnotit nelze. Vámi popsaný stav euforie může vyvolat jakákoli droga, též další den úzkost a deprese, v podstatě i alkohol...opravdu to nelze takto posoudit. Netuším, kdy se tato událost odehrála, předpokládám, že nejste aktivní konzumentkou nelegálních drog a zda-li jste opravdu drogu nevědomě užila, šlo by tedy o jednorázové užití, to znamená, že by i stopy v organismu byli prokazatelné pouze několik dní. Jestli chcete, můžete si v lékárně zakoupit volně prodejný orientační test na detekci z moče ( cca 100,- na jednu látku ) a test si sama v domácích podmínkách provést. Jeho použití je snadné, je obdobný testu těhotenskému. Pokud byste to chtěla vědět zcela přesně, můžete využít rozbor v laboratoři. Nevím kde žijete, ale zda-li jste z Prahy, můžete si tam se vzorkem moče osobně zajít. Jestliže ne, jde toto vyřídit poštou. Je, ale zapotřebí spolu se vzorkem moče zaslat nebo předat žádanku od nějakého lékáře ( stačí praktického ), rozbor je hotov cca do 10 dní, výsledky rozborů po té příjdou k lékaři, který žádost vystavil, u něj i pak probíhá úhrada. Není to úplně levná záležitost, rozbor jedné látky stojí 487,- (např. pervitin 1x 487,-, THC+pervitin 2x 487,-). Tím, že by u Vás nebylo jasné, jakou látku chcete prokázat, mohlo by se stát, že Vám bude provedena celá škála rozborů a třeba se ani jedna látka neprokáže, ještě to zvažte. A také bych Vám doporučila, velmi přehodnotit, s jakými lidmi se stýkáte. Buďte na sebe opatrná. Mějte se hezky, když budete potřebovat, klidně opět napište. Ústřední toxikologická laboratoř Ke Karlovu 2 Praha 2 ( areál Dětské kliniky, budova A2, 1.patro ) tel : 224 967 188 M.K.